In en om de haven

• Toeristenbelasting per persoon, per nacht €1,50
  • Douchen €0,50

In en om de haven

Ons clubhuis ‘De Reddingsloods’, waar vroeger voor de deltawerken de reddingboot lag, heeft een uniek uitzicht op het water en is van veraf te zien. Het centrum van Ouddorp is nog geen 20 min. lopen door de velden. Er is fietsverhuur bij het clubhuis.

Passanten zijn in onze havens van harte welkom aan de passantensteigers of in vrij gemelde boxen. Als u, voor u de haven binnen vaart,  even belt met de havenmeester, dan kunt u gelijk een box of passantensteiger toegewezen krijgen. Na te zijn afgemeerd meldt u zich bij de havenbeheerder in het clubhuis, alwaar u het liggeld kunt voldoen.

In en om Ouddorp

• Per fiets: u heeft de keuze uit tal van mooie routes en bezienswaardigheden. WSV Goeree heeft een aantal fietsen beschikbaar voor verhuur – informeer bij de havenmeester.
  • Te voet: In ca. 25 minuten loopt u vanaf de haven naar het centrum. Er staan vanaf de haven donkerrode bordjes aangegeven met de juiste route.

Clubhuis / Havenbeheerder

• Adres: Ouddorpse Haven 15, 3253 LM Ouddorp (Clubhuis De Reddingsloods)
  • E-mailadres: clubhuis@wsvgoeree.nl
  • Telefoonnummer: 06 23 35 00 10